Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Wakacje x]]

ˇMy life...ˇ

ˇByło: 38557 ˇ Ksiega Gości ˇDodaj do Księgiˇ Strona Głównaˇ Dodaj do Ulubionychˇ ˇ




2008
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad

Wakacje x]]

Taaa, wakacje xD Czas, w którym można odpocząć od nauczycieli [Pan P. xD] i szkoły. Fajnie jest xD
U mnie jakoś leci. Raz jest dobrze, a raz źle. Ale tak musi być. Chodzę z Anką na plażę, a z Agatą na te nasze spacerki xD Albo na lody xD Ogółem jest wporzo.
Chyba pójdę gdzieś z Dawidem i Cycem. Pogadać. Pośmiać się. Normalka xD Oni to zawsze pozytywnie zakręceni są xD
Pokłóciłam się z kumplem. Cóż, niezbyt fajnie, ale ok. Wiem, że i tak się z nim pogodzę. Wieczorem pewnie dostanę esa, że nie chciał, żeby tak wyszło. Normalka. Z nim to tak zawsze. Chociaż tym razem to ja trochę też przesadziłam. Czasem potrafię być wkurwiająca xD
Co by tu napisac? Miałam jednak to świadectwo z czerwony paskiem. Fuksem, ale miałam. Wychowawczyni powiedziała i parę słów. Miłych, ale motywujących. W następnej klasie biorę się do roboty. Z chemią trochę posiedzę, pouczę się i będzie git. Przynajmniej mam nadzieję.
Ogólnie to zastanawiam się czy nie zapisać się w przyszłym roku na kółko fotograficzne. W końcu będę miała już nowy aparacik i będzie spoko. Muszę to przemyśleć.
Hmm... Zastanawiam się czemu ludzie są tak fałszywi. Bo są. Znam tylko parę osób, które są naprawdę prawdziwe. I to są moi przyjaciele :* Prawdziwi przyjaciele :* Ale jest też osoba, która ponoć nim jest. Tylko ostatnio jakoś na to nie wygląda. Nie znajdzie nawet 5 minut, żeby pogadać, żeby gdzieś pójść. Czemu? Bo znalazła sobie nową przyjaciółkę. Taką, która jest zapewne lepsza niż ja. Cóż, to boli, ale jakoś się do tego przyzwyczaiłam. Ja mam Agatę, ale jakoś nie zaniedbuje Anki. Przecież można znaleźć czas dla obu. Tylko trzeba chcieć. A czy ona chce? Chyba nie.
Wakacje jakoś lecą xD Chociaż mogłyby być lepsze to nie będę narzekać. Trzeba brać życie jakim jest. I cieszyć się tym co się ma. Przyjaciółmi, rodziną :* I za to dziękuję Bogu. Za to, że mi ich zesłał. Ha xD
A teraz kończę. Napiszę niedługo. Może jutro, może za parę dni? Nie wiem xD Jak znajdę czas to się odezwę xD Adios :*

I am who I am 2/07/2008 20:01:45 [Powrót] Komentuj

Nowy blog. Zgłoś się jeśli chcesz.
Cukiereczek&Wisienka 14/08/2008 10:02:19
| brak www IP: 213.199.194.5

Mam nadzieję, że wakacje są super. Baw się dobrze. A ja pozdrawiam serdecznie!
Dawid 28/07/2008 02:03:01
| brak www IP: 83.25.241.156

hehe :) nie szkodzi ja żadko jestem na blogu :)
Też oglądam Hause'a akurat jak leniuchuje w domu to oglądam cały czas axn z podobnymi serialami :)
Mam nadzieje że będzie dobrze :*
Pozdrawiam :)
kimi 8/07/2008 12:55:32
| http://kimi-life.blog4u.pl IP: zalogowany

Hey! :)
Eh..osoba która twierdzi ze jest przyjacielem a nie ma czasu bo sobie znalazła kogoś innego?
Hmm mogę powiedzieć tylko tyle że znam to...też miałam taką osobę. W dodatku mieszkamy w tym samym bloku...odkąd znalazła sobie chłopaka zerwała przyjaźń i zmieniła się nie do poznania :(
Eh...znam dużo fałszywych ludzi którzy tylko patrzą na to kiedy się potkniesz i zrobisz ten cholerny błąd żeby móc Cie zjechać ... lub po obgadywać za twoimi plecami a potem z uśmiechem na twarzy powiedzieć że Cie szanują ...
Pozdroffka :D
kimi 7/07/2008 21:29:34
| http://kimi-life.blog4u.pl IP: zalogowany




DeviantArt
YouTube
Mój DigArt










Autor ˇ Zdjęcie ˇ blog4uˇ
ˇPrzystosowany do : Mozilla Firefox. W innych przeglądarkach mogą wystąpić zniekształcenia.ˇ